6 sie 2015

Inspiracje

Nareszcie nowe inspiracje! Chyba ze sto lat ich nie było! Sama nie wiem, czemu tak długo nie dodawałam żadnego porządniejszego kolażu. Na szczęście u mnie zdjęć nigdy na dysku nie brakuje. Prawie wszystkie poniższe dojrzewały sobie spokojnie kilka miesięcy, lekko zapomniane. Ułożyłam je bez jakiegoś konkretnego klucza, jak mi się to wcześniej zdarzało. Jest dużo zdjęć z lat 60. i 70., trochę morskich klimatów, Tavi oczywiście też. Podpisy tradycyjnie na dole!

Czuję jednak lekki niedosyt, bo dawno niczego fascynującego nie odkryłam. Ciągle obracam się w kręgu moich poukrywanych w zakamarkach komputera staroci. Jeśli macie coś fajnego do polecenia - i chodzi mi tu właściwie o wszystko (muzykę, blogerów, instagramy, artystów...) - to koniecznie się podzielcie skarbami.

Aha, jeśli chcecie sobie przypomnieć starsze wpisy z tej serii to po prostu kliknijcie w etykietkę "Inspiracje" na samym końcu wpisu. Zrobiłam ostatnio porządek w tym przerażającym pięcioletnim archiwum, wszystkie posty odpowiednio poprzypisywałam, więc etykietki powinny działać bez zarzutu.

 Mam nadzieję, że kolaż przypadnie Wam do gustu, miłego inspirowania się

gotowee

| 1,2,3,4 brak źródła | 5. Kampania Chanel na wiosnę/lato 2012 | 6. Twiggy by Bert Stern | 7. Twiggy | 8. Tavi Gevinson for Bullet Magazine | 9. James Dean by Sid Avery | 10. Katalog mody męskiej z lat 70. | 11. Szkicownik Any Rudak | 12. Petticoat Magazine, 1969, photo by Roger Stowell | 13. Dobry obraz + kot = dobrzejszy obraz, czyli ulepszony Marc Chagall "Over the town" | 14. Szkicownik po raz drugi | 15,16. Boska Pauline Boty, o której pisałam tutaj | 17. Ręcznie wyszywane małe dzieło sztuki z kolekcji Patryka Wojciechowskiego na wiosnę/lato 2015 | 18. Repost od @mansurgavriel | 19. Marianne Faithfull | 20, 21. Anna Karina | 22. Plakat filmu "Made in USA" | 23. Jakaś vintage pocztówka, źródła brak | 24. Magda Jasek dla tureckiego Harper's Bazaar | 25, 26. Interview Magazine i Emma Stone | 27, 29. Tavi dla Oyster w obiektywie Petry Collins | 28. brak źródła | 29-33. Tumblr Darling Dindon | 34. brak źródła |

8 komentarzy:

  1. Jak zawsze super! <3
    W jakim programie robisz te kolaże?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolaż! Mimo tego misz-maszu, o którym wspominasz, udało Ci się otrzymać spójną całość :)

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  3. http://forums.thefashionspot.com/ jest to forum o modzi, ale ludzie pochodzą z całego świata przy czym, niektórzy pracują w biznesie lub znają osoby, które tam pracują, wiec można się dowiedzieć dużo różnych ciekawych rzeczy o modzie. Oprócz tego ludzie mają tam własne zdanie często inne niż w mediach głównego nurtu. Plusem również jest to, że różne niusy, sesje zdjęciowe są tam dużo wcześniej niż na innych stronach. Bardzo ciekawe są dyskusje odnośnie projektantów w domach mody, np. http://forums.thefashionspot.com/f60/raf-simons-artistic-director-dior-175983.html lub dlaczego Meisel przestał regularnie pracować dla Vogue Italia http://forums.thefashionspot.com/f63/meisel-vogue-italia-parting-ways-266231-2.html post 24

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo wielkie dzięki! Parę razy zdarzało mi się wchodzić na to forum, ale tylko po to, żeby szybko prześledzić edytoriale modelek. Nie wiedziałam, że rozgrywają się tam takie dyskusje :) Już lecę czytać polecone wątki!

      Usuń
  4. Faceci w szlafrokach - cudne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego jest więcej! Poszukaj na moim fanpejdżu całego albumu! Nie ma za co :D

      Usuń

8 komentarzy