9 paź 2014

Inspiracje

Wyjątkowo dziwne wyszły te najświeższe inspiracje. Tydzień na studiach i już mam w głowie kosmiczne syrenki i Strange Magic. A tak bardziej serio... naprawdę lubię robić co miesiąc takie kolaże, bo zawsze zaczynam mając jakiś zarys całości. W trakcie natomiast schodzę na kompletnie inne ścieżki, kilkakrotnie zmieniam koncepcję, a na końcu to już sama nie wiem o co mi chodziło. Za każdym razem dziwię się też, jakim cudem z całkiem niemałego chaosu powstaje ostatecznie coś co ma sens (przynajmniej w moim mniemaniu). Po to zresztą dodaję do inspiracji kilka słów "gwoli ścisłości", ale w sumie to nie wiem, czy czujecie ten sam sens :D Przejdźmy dalej.

Cztery najważniejsze tygodnie mody skończyły się dosłownie kilka dni temu. Śledziłam je na bieżąco, co może oznaczać tylko jedno: szykuje się opasły wpis. Jednak już teraz zdradzę Wam, która kolekcja skradła moje serce (i przy okazji ukształtowała sporą część kolażu). Rodarte, Rodarte, Rodarte. Mistrzostwo świata i fantastyczne wyczucie cienkiej granicy między estetyczną ucztą a kiczem. Więcej szczegółów o tej kolekcji w fashion weekowym podsumowaniu wkrótce. Niezmiennie też zachwycam się włosami we wszystkich kolorach tęczy i tylko utwierdzam się w przekonaniu, że życie w blondzie/brązie musi być nuudne. A co poza tym? Młodziutka Kate Moss. Lekko psychodeliczny Yves Saint Laurent z kocią głową (tak mnie jakoś naszło... :D). O wiele za duże swetry. Stylóweczka balansująca między vintage Pin-Up, wariacjami na temat rock&rolla i rzecz jasna elegancją końca lat 60 - to jest to!

Taki jakiś ten październik przegadany. Tyle zmian, tyle organizacji, tyle paplania, tyle zachodu.
A jak dotąd wiele hałasu o nic.

PS. | INSTAGRAM | FACEBOOK |
gotowekolaż mojego autorstwa/collage by me

* Nie ma podpisów do zdjęć? Właśnie je dodaję. Wpadnij za chwilkę :)

5 komentarzy:

  1. Ale cudowny mix stylizacji inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny kolaż. Już czekam na "opasły" post! :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne inspiracje! Naprawdę, bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje!
    Dla mnie zabrakło jedynie (jeśli chodzi o ten sezon) kurtek skórzanych i naturalnych futer... Przecież to coroczny must-have, am I right? ;)
    Oto moje inspiracje: www.andy-fashion.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, racja, tu ich nie ma :) Jakoś mi uciekły tym razem, chociaż całkiem sporo skóry pojawiało się wcześniej w sierpniowych i wrześniowych inspiracjach.

      Usuń

5 komentarzy